Feb 13, 2011

Minggu lepas adalah minggu yang suram buat seorang peminat " The Blues ", semuanya gara-gara kekalahan tipis 1-0 kepada Liverpool. Walau apa corak yang diterapkan oleh King Kenny aku tetap tidak dapat menerima aksi buruk yang dipamerkan malah kekecewaan melihat John Obi Mikel diletakkan sebagai first line-up bergandingan dengan Essien dan Lampard di bahagian tengah. Ramai yang mengatakan punca kekalahan adaah di sebabkan sedikit salah fahan antara Cech dan Ivan, begitu juga faktor kurang keserasian antara Drogba dan Torres yang mendapatkan debut pertamanya bersama Chelsea. Bengap!! ZERO Idea!! & ZERO Tactical!! itu je aku nak kata kepada penngendali Chelsea Carlo Anceloti. Kenapa mesti menurunkan pemain yang under perform sedangkan Chelsea amat memerlukan 3 mata di Stamford Bridge?? Mikel & Drogba sepatutnya direhatkan je dalam match tu.. sebaliknya Malouda & McEachran atau Ramires sepatutnya beraksi.. Awal pagi selasa ni pertemuan setempat dengan Fulham bakal menetukan kedudukan Blues dalam kelayakan UCL tahun depan..Harap format yang lebih baik digunakan Don Carlo

p/s: Kalau aku jadi manager.. 50 Juta tu aku rebuild balik kelab kesayangan aku.. KTBFFH!

No comments:

Post a Comment