Apr 7, 2013

Bertenang dan kenal diri

Assalamualaikum

Hari ini ahad, aku duduk seorang diri di pejabat, berkemas kemas meja yang berselerak dengan puntung dan habuk rokok para perokok tegar malam tadi. Sambil itu memang rutin aku on9 FB & layan lagu kat you tube.. terasa pulak nak update blog ni. Hari ni rasa tenang sedikit, fikiran x berkecamuk dengan deal..skrip dan sebarang tugas yang kebiasaan aku buat. Krew pertama dah ke stadium bukit jalil shooting untuk Anugerah Sukan Negara.. Tugas aku esok buat confirmation dengan s/u bekas orang kuat dalam arena bola sepak negara, memandangkan beliau tak berapa sihat dan kemungkinan tak berpeluang bertentang mata dengan beliau..tak pelah..

Sambil membelek belek untuk persiapan schedule minggu depan.. aku terbaca artikel berkenaan isu semasa di FB yang agak memeranjatkan, menakutkan dan timbulnya tanda tanya mengapa perlu melakukan sedemikian rupa ?


PS: Manusia sering terlepas pandang perkara yang penting dalam hidup ini. Selalulah bermuhasabah diri..
       Jom Solat..

No comments:

Post a Comment