Mar 16, 2011

MOOD: Bosan Giler.. Ceria Giler

Hari ni bosan giler, sama giler dengan hari hari yang giler.. Sampai tengahari aku tak tau nak kerjakan ape.. Jam dah pukul 1 tengahari, aku pun start kete nak pegi ambik ayah aku balik rehat tiba tiba Dutduttddudttt!!! bunyi motor EX5 kaler merah berhenti depan umah aku, ...aku cek tengok bil astro jiran aku tapi di letakkan dalam peti surat rumah aku, kemudian ade sepucuk surat aku tengok cop pada setem dari mana, dah sah.. aku tau dah ape isi nye hehehe, beruntungnye ade kawan yang selalu ingat kawan..tapi jangan sering salah anggap, berdiam diri tak bermakna lupakan kawan kawan, perkara paling baik dari kawan untuk kawan ialah DOA tak kira tinggi mana status dan darjat kita, bangsa apakah kita, jarak yang memisahkan kita, agama.. apatah lagi jika kita seorang muslim, kerana doa adalah senjata, ya! senjata orang mukmin. Selagi hati kita terpahat nama sahabat kita selagi itulah silaturrahim takkan putus cuma adakala kita terperangkap dalam faktor jarak, masa, keperluan dan tanggungjawab. Buat kawan lama ku Buwwa Ebuanie, thanks for your gift..hari yang bosan menggiler bertukar ceria..YEAH!!! kalau boleh aku nak gantung dalam kereta tapi tengok dia punye kain berbulu bulu halus takut pulak nanti pudar dan reput di mamah hari, maklum lah kete kan terdedah dengan keadaan cuaca yang berubah ubah, bukan duk dalam peti kedap udara..






p/s: Cantik bhaa..daripada aku yang tak reti menjahit huhu... sebab kamera takde so tak dpt upload pic..

2 comments:

  1. heheeh.. next tym aku krem surat chenta lagik ya.. hek3...^_^

    ReplyDelete
  2. Bulih ba kalo ko... aku on jak.hehe.. anyway thank u so much :)

    ReplyDelete