Mar 21, 2011

Cantik tertarik memang cun!!

Lepas hantar abah pegi keje aku balik sambung lelapkan mata, ngantuk semalam tidur lewat + penat, dua hari berturut berulang ke temerloh, aku rasa macam tak ukup tidur je.. dapat lah 1jam lebih, kemudian bangun macam biasa rutin aku mengadap internet huhu.. aku baca komen komen dan tengok pic2 yang di upload oleh budak2 MBA, meriah betol.. aku ntah bila dapat join dorg buat gathering macam tu atau sekadar angan angan je.. Sepatutnye hari ni aku jumpe tokey tapi sebab ngantk tadi + kepala pon sakit ni so aku batalkan aje..

Lebih kurang jam 11 pagi kedengaran bunyi hon Piiinnn piiiiinn!!Aku jenguk keluar rupenye brader posmen, hari sampai depan pintu dia parking  rupa rupanya yang aku tunggu dah pon sampai 2 helai jersi yang aku kirim dari kawan ku telah pun sampai ke tangan ku..bertambah lagi lah koleksi jersi aku yang tak banyak mana pun tapi aku puas hehe.. sehelai jc Chelsea away kaler hitam+oren dan sehelai jc Valencia away Oren+ hitam memang cun..


p/s: Jersi Malaysia aku tak beli lagi keh3 :p

2 comments:

  1. jeles ooo...aku nk beli jersi msia la..huhuhu..

    dah ada cmra nti jan lupa upload pic jersi2 ko tuh... nk jugak aku tgkk..;p

    ReplyDelete
  2. Beli la.. xrugi pon beli bnde yg kite nampak, jgn hbs tp ape pon xde.. ok nti aku upload bile dh agak banyak.. :P

    ReplyDelete