Mar 12, 2011

Tukar tukar dan tukar lagi..

Buat kesekian kalinya.. so secara ringkasnya KIYOSHI ni sebenarnye nama aku dalam bahasa jepun yang bermaksud asli, pior, neutral.. lebih kurang macam tu la mengikut satu application facebook yang pernah aku try dulu dan secara x langsung nama ni banyak pernah aku gunakan sebagai nickname, nama pasukan dalam game kesukaan dan bagi apa saje yang memerlukan aku meletakkan satu satu nama malah  akaun facebook aku sendiri pun pernah gunakan nama ni. so aku harap takde lah tukar tukar dah..nanti pening pulak follower aku walaupun tak ramai mana mungkin ade yang follow secara senyap.. aku harap bila dah yakin nanti barulah aku nak share kan secara terbuka blog aku ni, bukan apa aku masih baru, bukan lah baru sangat tapi aku sekadar acuh tak acuh je dengan widget dan setting blog ni, jelas terlalu banyak benda yang aku tak paham, walaupun aku dah baca tutorial dan bertanya dengan orang yang lebih arif, xpelah lama lama nanti pandai lah jugak insyaallah.. lagi pun aku cuma gunakan medium ini sebagai perkongsian dan sekadar pelepas rasa.. Apalah ada pada nama tapi seeloknya ianya mempunyai makna samada jelas tersurat mahupun tersirat.



p/s: - bukan tiada pendrian tapi mencari pengukuhan sebagai pemangkin keyakinan.
      - Pelik, tak dapat feed back e-mel dari Nuff nang, dah lama register tapi xde pape pun..

No comments:

Post a Comment