May 18, 2011

SANTAI: Blues untuk aku

Kenapa lah aku malas sangat nak update blog ni??? even seminggu sekali pun susah, aku dah malas nak menaip agaknye sebab sekarang aku rasa aku banyak membaca. Macam macam la aku baca asalkan boleh tambah ilmu di dada, kepada yang membelek blog aku hari ni atau terbuka blog ni, hari ni xde ape la sangat entri nye juz sembang2 kosong jelah.. (Dah macam talk show plak) hahaha =P .. Acttually mood aku sejak kebelakangan ni agak sentimental sikit, ntah la mungkin sebab sejak akhir akhir ini aku banyak melayan lagu lagu Brorey Marantika dan Francisca Peter kat You Tube. Hari ni pon mood aku masih sentimental lagi, aku memfillingkan diri aku kadang kadang aku rasa rindu kat seseorang, tapi aku pun tak tahu siapa kah yang aku rindu ni atau mungkin sudah tiba masanya hati ku berpenghuni? Arggh! sapa lah yang sudi ni hmm lagipun banyak perkara yang aku mesti dahulukan malas nak serabutkan kepala, tapi... nak tak nak kena fikir jugak la.. Untuk mendapatkan pasangan idaman bukannya senang, terlalu banyak ciri cirinya, bukannya cerewet tapi ni soal hati dan perasaan, kalau silap beli kereta boleh jual balik, tapi kalau silap pilih pasangan kita yang merana.. btw nak tanya la jugak korang pernah tak rasa rasa sesuatu perasaan yang lain yang sukar ditafsir pada member2 atau sesiapa yang korang kenal? Dalam banyak banyak kawan yang kita ada mungkin ada sorang dua yang buat kita happy sangat, ataupun dia ni banyak mengambil berat kat kita, takpun kita rasa senang dan selesa bila bercakap atau kuar lepak lepak dengan dia. Kadang tu ada timbul satu perasaan yang pelik? Anyway bagi aku itu semua anugerah, sebab ternyata perkara macam tu sangat membahagiakan sesiapa saahaja walaupun ada sedikit konflik dalaman, itulah perasaan kasih, dan kadang menjelma rindu.. pergh! ayat aku hari ni memang takleh blah.. hehe, rindu jugak kat insan insan yang pernah membahagiakan aku satu ketika dulu..semoga mereka semua bahagia.. amin  =)

2 comments:

  1. wow.. muz ayat hebat keluar hari ini...
    jeng3. siapa kah dia...;p

    ReplyDelete
  2. waahahaha.. ntah aku pon tak tau.. jgn lupa episod ke 2 kih3

    ReplyDelete