Mar 4, 2012

Hempok je

Kedinginan malam dengan cuaca yang agak lembab ditambah dengan air cond kereta memang membuatkan badan aku menggigil. Lebih kurang jam 8.30 malam sampai di bandar kuantan, kemudian singgah di pasaraya gaint. Lebih kurang sejam jugak mak aku shooping kat situ, bagi aku perkara yang paling bosan untuk dibuat ialah shooping kat kedai kedai yang seangkatan dengan gaint, tesco, Mydin etc, dukaengan keadaan crowdy memang memeningkan otak aku. Kemudian terus menuju ke Terminal makmur, selama menunggu kat situ macam lah gelagat yang aku tengok. Berlapis lapis kereta parking di bahu jalan berhampiran laluan bas untuk masuk ke platform. Dalam hati kalau aku jadi driver bas tu mau aku langgar je sekor sekor sebab dah tak reti bahasa dan mementingkan diri je. Bukan nye xde parking tapi tulah nak cakap bodoh tapi bila melihat jenis kenderaan yang parking kat situ secara rawaknya majoriti milik orang yang tentu berkerjaya dan tahu membaca..sudah lah halang laluan orang bila di hon oleh pemandu bas dia tekan pedal minyak tanda protes..serius bangang

No comments:

Post a Comment